"other things may change us, but we start and end with family”

Monday, April 11, 2011

H.A.R.I.P.E.R.T.A.M.A

hi semua...
hari nih 1st day aku menjalankan kursus di INTAN bukit kiara...
meninggalkan papa dan alif kat umah..
malam semalam alif agak meragam...
tapi x lame la...
pandai papa pujuk..
tup..tup..ari nie alif da lupe kat mama die nih...
huhhuhu...sadis...
tp ok la kan..good for him and papa of cos...
agaknye alif paham kot...
sbb seminggu b4 aku g kursus nih...
aku keep on telling him yg aku xde 1 week..
erm..
nak citer ckit pasal kursus nih..
kursus nih bertajuk 'Kursus Pemantauan dan Penjadualan Projek'..
so..kirenyer cam more to project planning and CPM of cos...
slot pagi nih agak ok ler..
tp since x sumer peserta dari background teknikal..
so..penerangan x secare detail ler..
diorg pun pening dgr terms2 yg diorg x familiar..
same gak ler kalo aku kot..
if aku kt tmpt diorg...
tul x???
huhuhuhu...
kelas sampai kul 4.30 jek..
buhsan sbb xde wat pape..
tapi..
if nak kuo..
x sanggup nak redah jem...
hohohoho..
tgk ler cmner nanti..
kalo rajin leh rr g jenjalan jap..
find sumthing 4 papa n alif..
ok ler..
benti kat cni dulu...
daaa...


luv,
mamalif










No comments:

Post a Comment